عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبسایت خبری باشگاه بارسلونا خوش آمدید..لطفا در وبلاگ و انجمن عضو شوید

نتیجه بازی بارسلونا - پارسنت ژرمن؟؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت خبری باشگاه بارسلونا و آدرس bar3a.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 312
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 106
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 122
:: بازدید ماه : 122
:: بازدید سال : 1254
:: بازدید کلی : 26544

RSS

Powered By
loxblog.Com

فشار مسی به درب خروج کاتالان در سه پرده
جمعه 30 آبان 1393 ساعت 21:56 | بازدید : 93 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

فشار مسی به درب خروج کاتالان در سه پرده

فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در روزها و ماه های سختی سپری می کند و از همه جا بر روی او فشار وارد می شود و او را هر لحظه به درهای خروجی نزدیک تر می کند.

در سه پرده، بحران هایی که مسی در آن فرو رفته است را مورد بررسی قرار می دهیم.

پرده اول : مصدومیت های عضله 4 سر ران و اولین ضربه رقیب

ماجرا از یک افت شروع شد. افت فوق ستاره و قدرت گرفتن رقیب!کم کم همه به این نتیجه رسیدند که بهترین بازی را از او فقط گواردیولا می تواند بگیرد نه تیتو نه تاتا و نه لوئیز انریکه.  تیتو آمد و مسی 13 بار از عضله 4 سر ران پای چپ مصدوم شد و توپ طلا را به کریس باخت.

پرده دوم : یک افت کامل 

تاتا آمد. کسی که به گمان خیلی ها به توصیه مسی آمده بود ، همه منتظر درخشش دوباره مسی بودند اما باز هم مسی اوج نگرفت. افت او همچنان ادامه داشت و رقیب به سرعت در حال نزدیک شدن بود.
افتی که با فرار مالیاتی وی ، تخلفات باشگاه و به تبع آن ایجاد حاشیه و محرومیت بارسلونا و همچنین خرید نیما و مهمتر از همه قدرت رقیب که روز به روز کابوس وارتر میشد همراه شده بود.
افتی که با بیماری مرموزی که حتی پزشکان آمریکایی هم قادر به تشخیص آن نمی شدند همراه بود ،حالت تهوع ها و استفراغ های گاه و بیگاهی که همه را نگران کرده بود فوق ستاره را روز به روز از فرم ایده آلش دور میکرد و بعضی ها به استفاده از هورمونهای تقویت عضله ای که در برنامه ماهانه بازیکن قرار داشت مرتبط میدانستند.
با اعلام رسمی باشگاه از حال مساعد مسی نگرانی ها تا حدودی برطرف شد اما فوق ستاره رقیب با سرعتی وحشتناک در حال سبقت گرفتن بود.
روزنامه های رقیب که حالا دیگر احساس قدرت می کردند با کوچکترین نقطه ضعفی از وی با خوشحالی بیشتر و بیشتر به مقایسه مسی افول کرده با ستاره محبوبشان می پرداختند و این سو روزنامه ها و سران بارسایی هیچ نمی گفتند.
جام جهانی نه چندان موفق با اهدای توپ طلا به او همه چیز را برای مدتی خاتمه داد و امید دوباره به فوق ستاره در حال افول تا مدتی همه چیز را آرام کرد.
اما این پایان ماجرا نبود! با درخشش فوق العاده سوپر استار مادریدی توپ طلای بعدی هم به نظر میرسد مال رقیب باشد.

پرده سوم : رفاقت به جای رقابت و ضربه ای به قفل های درب خروج

ستاره ای که دوسال پیاپی قراردادش را تمدید کرده بود امسال از تمدید چیزی نگفت. او حمایتی که لیاقتش را و البته توقعش را داشت از سران و روزنامه های کاتالانی در مقابل مقایسه و حجمه وحشتناک مادریدیسموها ندید.

بازی پرتغال - آرژانتین و رقابت بی سابقه ای که به رفاقت تبدیل شد

تماشاچیان در اولدترافورد بین 85 تا 120 یورو پرداخته بودند تا بیایند و این دوئل را تماشا کنند. اما زمانی که این دو مرد بزرگ از زمین مسابقه خارج شدند، چهره این هواداران دیدنی بود.
اما 'تئاتر رویاها " آن شب به جای جدال و " رقابت " این دو بازیکن، شاهد دوستی و " رفاقت " آن ها بود. رویایی که شاید کمتر کسی فکرش را می کرد روزی به واقعیت بدل می شوند..
رفاقت جدید با مصاحبه مسی با اعلام اینکه شرایط به خوبی پیش نمی رود و در آینده ای نزدیک هر اتفاقی ممکن است بیفتد همراه شد .شاید این اولین فشار مسی به قفل درهای خروجی باشگاه بود.

مسائل همیشه آنطور که می خواهید پیش نمی رود، به خصوص در فوتبال، که خیلی متغییر است و در آن اتفاقات زیادی می تواند رخ دهد

شک و شبهه در مورد رفتن مسی بالا گرفت و حالا ماسکرانو هم با شک به بقای مسی در بارسلونا حرف میزد.تاتا مارتینو استاد سابق مسی از آینده و تطابق مسی با شرایط تیمهای بزرگ می گفت و خورخه پدر و مدیر برنامه های لئو از بررسی پیشنهادات رسیده برای مسی حرف زد و ماجرا بیخ پیدا کرد و عکس مسی بعد از 6 سال از روی صفحه وب سایت رسمی حذف و جای خود را به عکس لوئیز سوارز داد..
و حالا پس از گزارش هایی مبنی بر احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا در تابستان آینده، اکنون گمانه زنی ها در مورد تیم آینده او آغاز شده است.
و حالا به گزارش Sport Catalona چهار تیم اینتر میلان، پاریسن ژرمن، چلسی و منچستر سیتی برای جذب مسی ابراز علاقه کرده اند و آماده اند در صورت ترک بارسلونا وی را به خدمت گیرند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
زمان بازی بارسلونا و سویا در سراسر جهان
جمعه 30 آبان 1393 ساعت 21:55 | بازدید : 78 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

زمان بازی بارسلونا و سویا در سراسر جهان

اختصاصی/ این راهنما را سایت رسمی باشگاه منتشر کرده است.در این عکس می توانید زمان بازی بارسا و سویا را در سرتاسر جهان مشاهده کنید.



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
چشم انداز؛ نگاهی به مهم ترین رخدادهای ورزشی آذر ماه
جمعه 30 آبان 1393 ساعت 21:52 | بازدید : 79 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

چشم انداز؛ نگاهی به مهم ترین رخدادهای ورزشی آذر ماه

در ادامه نگاهی خواهیم داشت بر مهم ترین رخدادهای ورزشی آذرماه 93

1آذر: هفته دوازدهم لیگ جزیره؛ آرسنال - منچستر یونایتد 21:30

تیم های ششم و هفتم جدول در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هیچکدام نتوانسته اند آنطور که باید و شاید در این فصل نتیجه بگیرند. جدال فان پرسی منچستر و ولبک آرسنال با تیم های سابق خود، دیدنی خواهد بود. باخت برای هر یک از طرفین به منزله دور افتادن از جرگه صدرنشینان خواهد بود.

2 آذر: هفته پانزدهم لیگ خلیج فارس؛ استقلال - پرسپولیس  18:00

پس از مدت ها کش و قوس دو تیم به مصاف یکدیگر می روند. باخت تراکتور و توقف سپاهان هر دو تیم را امیدوارتر کرده است. استقلال برای نزدیک شدن به صدر و پرسپولیس برای بازگشت به کورس قهرمانی. 4 تساوی بدون گل دو تیم در 4 بازی اخیر بسیاری از فوتبالدوستان را از این بازی دلزده کرده است. اما این بازی هنوز هم حساس ترین جدال باشگاهی ایران است.

2 آذر: مسابقات فرمول یک گرند پریکس ابوظبی

آخرین مرحله از رقابت های فورمول 1 در سال 2014 در پیست مدرن ابوظبی برگزار می شود. پیست مدرن و 5.5 کیلومتری ابوظبی میزبان رانندگان خواهد بود. سباستین فتل با رکورد 1 دقیقه و 40 ثانیه، رکورددار این پیست است.

2 آذر: هفته دوازدهم سری آ ایتالیا؛ میلان - اینتر 23:15

میلان اینتر در هر رتبه ای از جدول که باشند، برد در دلامادونینا، به منزله قهرمانی است. این بازی حیاتی ترین 90 دقیقه ای است که هواداران هر دو تیم در طول سال تحربه می کنند. عملکرد هر دو تیم تا به اینجای کار، تقریبا یکسان بوده است. اینزاگی و مانچینی شاگردان خود را در این بازی فقط برای پیروزی به میدان خواهند فرستاد.

4آذر: لیگ قهرمانان اروپا؛ منچسترسیتی -  بایرن مونیخ 23:15

آخرین فرصت سیتی برای صعود از این گروه همین بازی خواهد بود. سیتی 2 امتیازی در قعر جدول گروه 5 قرار دارد و هر نتیجه ای به جز برد، این تیم را از همین مرحله گروهی نیز حذف خواهد کرد. سیتی که هیچگاه عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان نداشته، این بار هم در آستانه حذف از این رقابت ها قرار دارد.

5 آذر:  لیگ قهرمانان اروپا؛ آرسنال - دورتموند 23:15

صعود هر دو تیم تقریبا مسجل شده است. دورتموند علی رغم نتایج ضعیف بوندس لیگا، در گروه خود صدرنشین است. آرسنال برای جبران شکست وستفالن پا به میدان خواهد گذاشت. 

8آذر: مسابقات بوکس؛ فوری در برابر شیسورا

تایسون فری و درک شیسورا، قهرمان های سنگین وزن  بوکس انگلیس در جدالی حساس رو در روی یکدیگر قرار می گیرند تا حریف غول رقابت های بوکس یعنی ولادیمیر کلیشکوف را مشخص کنند.

9 آذر: هفته سیزدهم لالیگا؛ والنسیا - بارسلونا 23:30

تیم های دوم و سوم جدول رده بندی که هر دو چسبیده به رئال کارشان را در لالیگا ادامه می دهند در حالی به مصاف یکدیگر می روند که شکست برای هریک از آنها، ادامه راه را در لالیگا بسیار دشوار خواهد کرد. از طرفی تساوی در این دیدار بهترین خبر برای رئال مادرید خواهد بود.

 9 آذر: هفته سیزدهم سری آ؛ رم - اینتر 23:15

اینتر برای دومین هفته پیاپی، پا به جدالی حساس می گذارد. رم که درجایگاه دوم جدول قرار دارد، چیزی به جز سه امتیاز را از این بازی نمی خواهد و از طرفی، اینتر با مانچینی، سرمربی جدیدش به دنبال کسب نتایج بهتر در این فصل است.

11 آذر؛ هفته شانزدهم لیگ خلیج فارس؛  فولاد - تراکتور 15:00

جدال حساس و انتقامی دو تیم وقتی زیبا می شود که هر دو تیم می دانند شکست در این مسابقه می تواند کار را برای صدرنشینی و حتی قهرمانی لیگ برتر دشوارتر کند. دیدار دو تیم در مرحله رفت با نتیجه دو بر یک به صود تراکتورسازان به پایان رسید.


15 آذر: هفته چهاردهم بوندس لیگا؛ بایرن مونیخ -  لورکوزن 21:00

جدال دو تیم همواره جذاب بوده است. بایرن صدرنشین بی چون و چرای بوندس لیگا است و لورکوزن نیز برای بهبود بخشیدن جایگاهش به دنبال پیروزی در این مسابقه است. اما پیروزی در آلیانز، کار هر تیمی نیست.

18 آذر: لیگ قهرمانان اروپا؛  یووه - اتلتیکو 23:15

یوونتوس می داند این بازی خانگی از چه اهمیتی برخوردار است. رویارویی با یاران سیمئونه همیشه نفسگیر است. از دست دادن این امتیاز خانگی برای بانوی پیر، می تواند حتی به منزله حذف از رقابت ها باشد. اتلتیکو از آن دسته تیم هاییست که هیچکس دوست ندارد با آن ها رو در رو شود.

19 آذر: لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسا - پی اس جی 23:15

آبی و اناری ها برای انتقام به میدان می آیند. باخت سه بر یک در بازی رفت، شبی تلخ را برای کاتالان ها رقم زد و حالا بارسلونا برای انتقام و البته صدرنشینی، راهی جز پیروزی در برابر پاریس سن ژرمن نخواهد داشت.

20 آذر: هفته هفدهم لیگ برتر؛ پرسپولیس - فولاد 15:00

باخت تلخ و محرمیت دو ماهه صادقیان در دیدار رفت، انگیزه های پرسپولیس برای این بازی را دو چندان کرده است. با توجه به نتایج، جدال دو تیم در این چند سال، حساس تر هم شده است. پیام صادقیان انگیزه های فراوانی برای جبران خاطرات تلخ دور رفت خواهد داشت.

23 آذر: هفته شانزدهم لیگ جزیره؛ منچستر یونایتد - لیورپول 17:00

فراتر از فوتبال. جدال این دو تیم یک جنگ تمام عیار است. کری خوانی ها از هفته ها قبل آغاز می شود و تا مدت ها ادامه خواهد داشت. هرچند لیورپول بدون سوارز و یونایتد بدون فرگوسن، تضعیف شده اند. اما این بازی چیزی فراتر از فوتبال و جدول رده بندی است. 

 

29 آذر: هفته شانزدهم سری آاس رم - آث میلان 23:15

جدال دو غول سری آ همواره جذاب و دیدنی است. رم در این فصل به دنبال شکستن تابوی قهرمانی یوونتوس در فصول گذشته است و از آن طرف میلان و اینزاگی به دنبال بازگشت به روزهای اوج تیمشان هستند.

30 آذر: هفته  هفدهم لیگ جزیره؛  لیورپول - آرسنال 19:30

دو قدرت فوتبال جزیره در حالی به مصاف یکدیگر می روند که خیلی خوب می دانند که تا صدر جدول و شاید قهرمانی فاصله زیادی دارند. با این اوصاف، سه امتیاز های حساس آذرماه، به خصوص برای لیورپول، نقش اساسی ایفا خواهد کرد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
بازیکنان بارسلونا در رای گیری فیف پرو سال 2014 فیفا شرکت کردند
جمعه 30 آبان 1393 ساعت 21:51 | بازدید : 46 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

 بازیکنان بارسلونا در رای گیری فیف پرو سال 2014 فیفا شرکت کردند

بازیکنان باشگاه بارسلونا در مراسم رای گیری جهت انتخاب اعضای تیم ستارگان (فیف پرو) سال 2014 فیفا شرکت کرد.

بازیکنان بارسلونا عصر روز جمعه، رای خود را برای تیم ستارگان فیفا اخذ کردند. این رای گیری برای انتخاب بهترین فوتبال سال برگزار می شود که تمامی فوتبالیست های حرفه ای دنیا در رای گیری برای انتخاب این لیست شرکت می کنند. این رای گیری از 30 سپتامبر آغاز شده و از 60 هزار فوتبالیست رای گیری انجام می گیرد و و از یازده بازیکن برتر که در این رای گیری انتخاب می شوند و در قالب ترکیب 4-3-3 معرفی می شوند و نتیجه در 12 ژانویه سال 2015 میلادی در مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال در شهر زوریخ سوئیس اعلام خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نگاهی به چالش های مجهول انریکه
جمعه 30 آبان 1393 ساعت 18:42 | بازدید : 89 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

روز ۲۱ ماه می گذشته، لوئیز انریکه قرارداد خود با بارسا را به امضا رساند.
بعد از گذشت ۶ ماه ، مربی بارسا به بعضی از اهدافش رسیده اما موضوعات مهم دیگری را باید مدیریت و حل کند

۱- پرونده پیکه :
پیکه! بهترین دفاع وسط حاضر در ترکیب بارسا که تبدیل به ذخیره و انتخاب دوم شده. جرارد پیکه از زمان روی کار آمدن انریکه نتوانسته جای خود را در ترکیب لوئیز انریکه بارسا پیدا کند، این بازیکن کاتالان فقط ۶۷۵ دقیقه از ۱۳۵۰ دقیقه ممکن را بازی کرده.
 

۲-پرونده روش بازی :
استیل بازی.غیر قابل تعویض و تغییر،حداقل آنطور که لوچو در کنفرانس های خبری اش می گوید.اما به نظر در زمین بازی متفاوت به چشم می آید، تیمی که با استایل مخصوص خودش، حفظ توپ، جنگنده،پاسهای عالی و دقیق، و پرس سنگین از زمین حریف و اهمیت فراوان خط هافبک معروف شد.
 

۳-پرونده دفاع راست:
دفاع راست.داگلاس یا مونتویا؟ یا شاید آدریانو؟
تا به حال که لوئیز انریکه به ما فهمانده که آدریانو جانشین دنی آلوز در جناح راست دفاعی خواهد بود از آنجا که او اعتراف کرده مونتویا زمانی برای بازی نخواهد یافت و داگلاس هم به سختی بازی خواهد کرد
 

۴- پرونده خط هافبک:
ژاوی یا راکیتیچ؟ نظرات مربی در مورد نحوه و استایل بازی تیم مستقیماً به بازی کردن ژاوی و یا راکیتیچ مربوط می شود،تا امروز لوچو هر دو را در کنار بوسکتس بازی داده و با بازگشت اینیستا از مصدومیت او باید بین ژاوی(خفظ توپ) و راکیتیچ( قدرت) یکی را انتخاب کند.
 

۵-پرونده مثلث تهاجمی msn 
مسی و نیمار و سوارز ، احتمالاً بهترین خط حمله دنیا باید جایگاه خود را بشناسند، مسی در وسط و سوارز در بال راست و یا سوارز در پست شماره ۹ و مسی در بال راست، قراردادن ابن بازیکنان و گرفتن بهترین نتیجه از آنان میتواند بهترین نتیجه در این فصل رو رقم بزنه
 

۶-پرونده مسابقات بزرگ:
لوچو باید نشان دهد تبمش در مسابقات بزرگ کم نخواهد آورد، گرچه در مقابل پی اس جی و رئال در خارج از خانه خوب کار نکرد اما باید این نقطه ضعف جبران شود.بازی در کمپ نو مقابل پاریس فرصت خوبی است،لوچو میتواند نشان دهد تیمش در بازیهای بزرگ هم میتواند موفق باشد.
 

۷- پرونده دروازه بان ها:
تا بحال براوو در بازیهای لیگ و تراشتگن در لیگ قهرمانان سهم خود را بازی کرده اند، باید دید آیا بازی در کوپا دل ری هم نصیب ماسیپ خواهد شد؟
 

۸- پرونده ورمالن :
ورمالن!!! یکی از پر بحث ترین و عجیب ترین خریدهای فصل که بخاطر مصدومیت سه ماه از میادین به دور بودو هم اکنون وپس از تمرین به همراه تیم ، اولین بازی اش دور نخواهد بود.
 

پرونده 10 : لئو مسی
خوشحالی و روحیه بالای مسی عنصر اصلی موفقیت تیم است، مصاحبه اخیر او از برخی دلخوری های او از باشگاه پرده برداشت.
خوشحالی و آمادگی مسی عنصر بسیار مهم و حیاتی برای کسب جام و موفقیت برای لوئیز انریکه است.



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
عکس های کودکی بازیکنان : لیونل مسی
جمعه 30 آبان 1393 ساعت 18:24 | بازدید : 81 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

عکس های کودکی بازیکنان : لیونل مسی

تصویری از دوران کودکی بهترین گلزن تاریخ بارسلونا

 

دو تصویر دیگر از کودکی لیونل مسی را می توانید اینجا ببینید:

لیونل مسی 1- لیونل مسی2



:: موضوعات مرتبط: تصاویر بازیکنان , خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
گزارش تصویری از تمرینات امروز تیم
جمعه 30 آبان 1393 ساعت 18:23 | بازدید : 77 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

تمرینات امروز پیش از بازی با سویا برگزار شد و در این تمرینات 24 بازیکن از جمله آندرس اینیستا حضور داشتند . پس از آخرین جلسه ی تمرینی قبل از بازی شنبه شب با سویا در نیوکمپ که ساعت 20 به وقت محلی برگزار میشود , جرمی متیو و رافینیا آلکانتارا اجازه ی پزشکان برای بازگشت به میادین را دریافت کردند که این به معنای افزایش گزینه های انریکه برای رویارویی با سویا نیز می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تمرینات , گزارش تصویری , خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
4 باشگاهی که می توانند مسی را جذب کنند
جمعه 30 آبان 1393 ساعت 18:20 | بازدید : 91 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

4 باشگاهی که می توانند مسی را جذب کنند

ستاره آرژانتینی بارسلونا در صورت جدایی از این تیم به کدام باشگاه سرشناس اروپایی خواهد رفت؟ بدون شک باشگاه های معدودی هستند که می تواند لیونل مسی را جذب کند چرا که رقم فروش او بسیار بالا است اما تیم های وجود دارند که می توانند مسی را با هر قیمتی که باشد جذب کنند. در گزارشی به 4 باشگاه که می تواند مسی را در صورت جدایی از بارسلونا جذب کنند خواهیم پرداخت.

بارسلونا امیدوار بود که در فصل جاری بتواند نتایج خوبی کسب کند و فصل کابوس وار قبل را به فراموشی بسپارد. آبی-اناری ها نتوانستند فصل قبل در هیچ جامی به قهرمانی برسند که این برای آنها ناکامی بزرگی به شمار می آید. سران این باشگاه فصل قبل دیگر حاضر نشدند با خراردو مارتینو آرژانتینی به کار ادامه دهند و او را از کار برکنار کردند تا با لوئیس انریکه به کار ادامه دهند.

این مربی جوان به خوبی با فضای حاکم در باشگاه بارسلونا آشنا بود چرا که او سال ها در این تیم بازی کرده بود و شناخت خوبی از رقابت های لیگا داشت. انریکه با نتایج خوبی که کسب کرد همه را امیدوار کرد اما دو شکست پیاپی باعث شد تا آبی-اناری ها هم در بحران فرو روند و صدر جدول رده بندی را از دست دهد. این روزها هر هوادار بارسلونا نگران نتایج بد تیم خود هستند اما آنچه آنها را بیش از هر چیزی ناراحت می کند سخنانی است که لیونل مسی ستاره آرژانتینی این تیم بر زبان آورده است. مسی هر چند از تصمیم خود برای جدایی از بارسلونا سخن به میان نیاورد اما سخنان در پرده او نشان داد که به احتمال زیاد او هم راه رونالدینیو و ساموئل اتوئو را در پیش خواهد گرفت.

مسی در اظهار نظری که چند روز پیش داشت تاکید کرد که دوست دارد در بارسلونا از فوتبال خداحافظی کند اما در فوتبال چیزی پیش بینی نمی شود و احتمال دارد که او از آبی-اناری ها جدا شود و به تیم دیگری برود. این اظهار نظر مسی نشان داد که او وفا دار کامل به بارسلونا نیست و رابطه عاشقانه او با این باشگاه اسپانیایی احتمال دارد که به هم ریزد.

 

بدون شک مسی اگر نگویم که بهترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا است حداقل باید تاکید کنیم که یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان تاریخ این باشگاه اسپانیایی است. او با بازی های بسیار خوبی که به نمایش گذاشت توانست زمینه را برای قهرمانی بارسلونا در جام های متعددی فراهم کند. این بازیکن آرژانتینی بارسلونا را قدرت نخست فوتبال اروپا و اسپانیا تبدیل کرد و بدون شک هر کسی در ایالت کاتالونیا این بازیکن را دوست دارد اما بسیار اتفاق افتاده است که یک بازیکن با وجود درخشش در یک تیم از ان جدا شده است و سر از تیم دیگری درآورده است.

الان که مسی بازیکن بارسلونا است و از این تیم جدا نشده است اما این احتمال وجود دارد که این بازیکن آرژانتینی روزی ابی-اناری ها را ترک کند و به تیم دیگری برود. هر باشگاهی آرزوی آن را دارد که بتواند مسی را جذب کند چرا که این بازیکن آرژانتینی ثابت کرده که چه بازیکن توانایی است. باشگاه های وجود دارند که در انتظار چراغ سبز بارسلونا و لیونل مسی هستند اما نباید این را هم فراموش کرد که بارسلونا به راحتی این بازیکن آرژانتینی را از دست نخواهد داد. 250 میلیون یورو رقمی نیست که هر باشگاهی بتواند آن را پرداخت کند.

یورو اسپورت در گزارشی از چند باشگاه که می تواند لیونل مسی را در صورت جدایی از بارسلونا جذب کنند سخن به میان آورد که در گزارشی به انها می پردازیم:

1- پاری سن ژرمن

این باشگاه فرانسوی با مالکان متمول قطری که دارد حاضر است لیونل مسی را با هر قیمت که باشد جذب کند. جالب است که بدانیم پاری سن ژرمن ثروتمند ترین باشگاه جهان به شمار می آید. این تیم توانسته با دلارهای بی شماری که دارد بازیکنان شاخص زیادی جذب کند و به قدرت نخست فوتبال فرانسه تبدیل شود.

این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را مدنظر قرار داده است و تلاش می کند تا با جذب ستاره های سرشناس فوتبال جهان به این عنوان دست یابد. دیگر قهرمانی در لیگ فرانسه برای پاری سن ژرمن عادی شده است و این تیم به راحتی می تواند قهرمانی در این رقابت ها را به دست آورد اما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیازمند جذب ستاره های بزرگ است. لیونل مسی می تواند با توانایی بالایی که دارد زمینه را برای قهرمانی این تیم سرشناس فرانسوی فراهم کند.

پاری سن ژرمن پیش از این هم علاقه خود را برای جذب لیونل مسی نشان داده بود اما در آن وقت جدایی مسی از آبی-اناری ها تا حدودی غیرممکن بود اما الان با سخنانی که این بازیکن آرژانتینی بر زبان آورد این احتمال وجود دارد که مسی به این تیم بپیوندد. پاری سن ژرمن از معدود باشگاه های در جهان به شمار می آید که پول جذب مسی را می تواند پرداخت کند.

4 أندية قادرة على ضم ميسي.. فيبقى الخَيار فمن سيختار؟ - كرة القدم

2- منچستر سیتی

این باشگاه انگلیسی هم شرایط مشابه با پاری سن ژرمن را دارد چرا که ریاست سیتی را هم شیخ نشینان اماراتی برعهده دارند که نشان داده اند هر بازیکنی را که بخواهند جذب می کند. منچستر سیتی هم مانند پاری سن ژرمن یک شبه راه صد ساله را طی کرد و توانست از یک تیم عادی به قدرت نخست فوتبال انگلیس تبدیل شود.

این تیم با بازیکنانی زیادی که در اختیار داشت توانست در چهار سال اخیر دو بار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست اورد اما سیتی همچنان تیمی بی هویت در لیگ قهرمانان اروپا است و نتوانست نتایج خوبی در این رقابت ها به دست آورد. سران این باشگاه علاقه زیادی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارند اما نه جذب بازیکن و نه آوردن مربی بزرگ نتوانسته به آنها کمک کند. لیونل مسی بهترین گزینه برای رسیدن آنها به این هدف است.

منصور بن زاید مالک متمول اماراتی این باشگاه سرمایه بسیار زیادی دارد. این مالک اماراتی نشان داده که هیچ ترسی از صرف هزینه های نجومی ندارد و هر بازیکنی را که دوست داشته باشد جذب می کند. احتمال پیوستن لیونل مسی به منچستر سیتی بسیار زیاد است چرا که گذشته از ثروت بسیار زیاد این باشگاه یک دوست صمیمی مسی هم در این تیم بازی می کند و او کسی جز سرخیو آگرو نیست. اگرو رابطه بسیار دوستانه ای با مسی دارد و می تواند زمینه را برای پیوستن این بازیکن آرژانتینی به منچستر سیتی فراهم کند.

3- چلسی

باشگاه دوم انگلیسی که می تواند لیونل مسی را جذب کند چلسی خواهد بود. ریاست این باشگاه انگلیسی را هم یک مالک متمول برعهده دارد اما این بار این مالک از کشورهای کوچک حوزه خلیج فارس نیست بلکه یک تاجر ثروتمند روسی است که می تواند به راحتی پول خرید مسی را پرداخت کند.

در فصل جاری هم خبرهای درباره پیوستن لیونل مسی به چلسی به گوش رسیده است. بعضی می گویند مسی در چلسی نمی تواند موفق باشد چرا که تفکرات دفاعی مورینیو مانع از درخشش او می شود اما بعضی دیگر می گویند مورینیو می تواند زمینه را برای پیوستن مسی به چلسی فراهم کند چرا که او مربی نیست تا ستاره ها را خراب کند البته باید این را هم گفت که مورینیو زمانی که در رئال بود اصلا رابطه خوبی با مسی نداشت و این می تواند تا حدودی پیوستن مسی به این تیم انگلیسی را منتفی کند.

4- بايرن مونیخ

بایرن مونیخ شاید ایده ال ترین باشگاه برای این ستاره آرژانتینی باشد و این به خاطر حضور پپ گواردیولا در این تیم است؛ مربی که توانست بهترین کار را از مسی کشد و او را از بازیکنی معمولی به بهتربن بازیکنان فوتبال جهان تبدیل کند. بدون شک این بازیکن آرژانتینی خود را بیش از همه به گواردیولا مدیون می داند و از او به عنوان پدر معنوی خود یاد می کند.

گواردیولا و مسی توانستند بارسلونا را به بهترین دوران تاریخ خود برسانند. گواردیولا بعد از چهار سال درخشان از جمع آبی آناری ها جدا شد و الان هدایت بایرن مونیخ را برعهده دارد اما مسی در بارسلونا باقی ماند و الان دیگر بعد از جدایی پپ دوران خوبی در آبی-اناری ها ندارد. بدون شک پیوند دوباره این دو نفر می تواند جذابیت تازه ای به فوتبال اروپا دهد. گواردیولا و مسی می تواند در بایرن مونیخ هم جام های زیادی به دست آورند. بایرن مونیخ تنها تیمی که مسی می تواند به راحتی در آن بازی کند چرا که مربی هدایت این تیم را برعهده دارد که مسی به خوبی او را می شناسد و مشکلی برای اجرای دستورات او در میدان ندارد.

سوالی وجود دارد و آن اینکه در صورت جدایی مسی از بارسلونا به کدام باشگاه خواهد رفت؟

به گزارش شفقنا ورزشی، آیا به دنبال کسب پول بیشتر است و یکی از دو تیم منچستر سیتی و یا پاری سن ژرمن را انتخاب خواهد کرد یا این که وارد چالشی جدیدی خواهد شد و به تیم ژوزه مورینیویی خواهد رفت که زمانی دشمن اصلی او بود؟ یا این که او هیچ کدام از این سه باشگاه را اتنخاب نخواهد کرد و به آغوش معلم و پدر روحی خود یعنی پپ گواردیولا برخواهد گشت تا با تیم آماده بایرن باردیگر به روزهای اوجش برگردد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
لوئیس انریکه : ورمائلن آماده ی بازی است ؟
جمعه 30 آبان 1393 ساعت 17:19 | بازدید : 84 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

لوئیس انریکه : ورمائلن آماده ی بازی است ؟

اختصاصی / پس از پایان کنفرانس مطبوعاتی که پیش از بازی با سویا برگزار شد لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا اعلام کرد توماس ورمائلن مدافع بلژیکی بارسلونا آماده ی بازی است . این صحبت انریکه به این معناست که گزارش رادیو کاتالان اشتباه بوده است که مدتی پیش اعلام کرد توماس ورمائلن ممکن است هفته ی آینده به میادین بازگردد .

 

در صورت کسب اطلاعات بیشتر در همین مطلب اطلاع رسانی میشود .



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
رد پیشنهاد بارسا برای حکیم مستور
جمعه 30 آبان 1393 ساعت 17:15 | بازدید : 130 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

رد پیشنهاد بارسا  برای حکیم مستور

ادعا شده است که بارسلونا قصد داشته است حکیم مستور  بازیکن میلان را خریداری کند .به گزارش اسپورت  بارسا خواسته که حکیم مستور را به تیم ب بارسا اضافه کند  تا  او را به عنوان یک  استعداد ناب در کنار هلیلوویچ و اودگارد  تبدیل کند  و همچنین گالیانی این علاقه  را تایید کرد



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فیورنتینو پرز هنوز هم مسی را میخواهد !
جمعه 30 آبان 1393 ساعت 13:31 | بازدید : 262 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

فیورنتینو پرز هنوز هم مسی را میخواهد !

 

 

اختصاصی / اگر بخواهیم بدون در نظر گرفتن احساسات صحبت کنیم لیونل مسی

حداقل تا سال 2016 که با بارسلونا قرارداد دارد در این تیم می ماند .

فیورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید هنوز هم عاشق لیونل است و او را برای تیمش میخواهد .

 

رئال مادرید قرار است با یک گروه سرمایه گذاری از ابوظبی قرارداد اقتصادی امضا کند

که در این صورت این باشگاه به یک قدرت اقتصادی بزرگ در فوتبال تبدیل میشود .

به گزارش موندو دپورتیو رئال مادرید حاضر است به لیونل مسی 25 میلیون یورو

در هر فصل فقط حقوق بدهد و این پیشنهاد باورنکردی است . اما به هر حال باید

این را هم در نظر گرفت مسی برای پول بیشتر بازی نمیکند و مسی بارها گفته است بارسلونا خانه ی دوم اوست .



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تحریم های فیفا بارسلونا را مجبور به انتقال قرضی یکی از بازیکنان کرد !
جمعه 30 آبان 1393 ساعت 10:11 | بازدید : 94 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

تحریم های فیفا بارسلونا را مجبور به انتقال قرضی یکی از بازیکنان کرد !

اختصاصی / فیفا به دلیل آنچه که تخلف در نقل و انتقالات بازیکنان جوان میخواند

بارسلونا را مجازات کرد و این مجازات تنها شامل محرومیت از نقل و انتقالات آتی نمیشود ,

بلکه بارسلونا مجبور شد بابی آدکانی را به پی اس وی قرض دهد .

 

بابی آدکانی در نیجریه به دنیا آمد اما خانواده اش زمانی که بابی 4 ساله بود

به کشور هلند مهاجرت کردند و این بازیکن تا سال 2011 بازیکن آکادمی آژاکس بود .

حالا بابی 15 ساله است و حداقل یک فصل را باید در پی اس وی بگذراند .

 

در عکس بالا بابی را در کنار لیونل مسی مشاهده میکنید .



:: موضوعات مرتبط: نقل و انتقالات , خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
باشگاه فوتبال بارسلونا (تاریخچه باشگاه فوتبال بارسلونا تا سال 2009)
جمعه 30 آبان 1393 ساعت 7:3 | بازدید : 116 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

همه استادیوم

بلند فریاد می زنند

ما طرفدار آبی و شرابی ها هستیم

فرقی نمی کند اهل کجا باشیم،

جنوبی باشیم یا شمالی،

اکنون ما همه موافقیم،همه موافقیم

که یک پرچم ما را در برادری متحد می کند

(پرچم)آبی و شرابی در باد در اهتزاز است

یک دلاور فریاد می زند،

ما نامی داریم که همه آن را می شناسند:

بارسا!بارسا!بارسا!

بازیکنان

هواداران

اگر متحد باشیم قدرتمندیم

ما سالها سختکوشانه کار کردیم

گلهای بسیاری زدیم

و ما نشان داده ایم،نشان داده ایم

که هیچ کس هیچگاه نمیتواند ما را بشکند

(پرچم)آبی و شرابی در باد در اهتزاز است

یک دلاور فریاد می زند،

ما نامی داریم که همه آن را می شناسند:

بارسا!بارسا!بارسا!

 

به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید



:: موضوعات مرتبط: افتخارات , خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
کوچولوی آبی اناری پوش طرفدار کاتالان ها
جمعه 30 آبان 1393 ساعت 6:36 | بازدید : 92 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

کوچولوی آبی اناری پوش طرفدار کاتالان ها

بارسلونا عکسی از یک کوچولوی شیرین طرفدار این باشگاه را منتشر کرد.

باشگاه بارسلونا از هوادارنش خواست تا برای این باشگاه عکس های خود را ارسال کنند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پوستری که باشگاه بارسلونا از هوادارن خواست آن را لایک کنند + عکس
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 23:26 | بازدید : 90 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )
  • باشگاه بارسلونا در صفحه اجتماعی این باشگاه عکسی را منتشر کرد
  • و از هواداران خواست که با لایک کردن این عکس از آبی اناری های کاتالان حمایت کنند.
  • به گزارش خانواده بزرگ ورزش (SBF)، باشگاه بارسلونا با انتشار

  • پوستری خاص از نیمار نوشت: بازگشت به لالیگا. این تصویر را لایک کنید و از این تیم هواداری کنید.

    پوستر نیمار


:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
عکس روز:حضور ویکتور والدز در اولدترافورد
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 23:25 | بازدید : 107 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )
بارسایی


:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ماسچرانو : مسی میخواهد در بارسلونا ادامه دهد
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 19:44 | بازدید : 94 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

ماسچرانو : مسی میخواهد در بارسلونا ادامه دهد

اختصاصی / خاویر ماسچرانو در مصاحبه ای که امروز پس از پایان تمرینات تیم انجام داد در مورد هموطن آرژانتینی اش صحبت کرد .

ماسچرانو در این مصاحبه در مورد احتمال خروج مسی گفت : " من نمیتوانم در مورد آن چیزی که گفته اند قضاوت کنم

اما مسی میخواهد با بارسلونا ادامه دهد . چیزی که من میبینم این است که او ناراضی نیست .

او نه در بارسلونا و نه در تیم ملی از شرایطش ناراضی نیست " .



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بارسلونا به دنبال جذب رونالدو!
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 19:42 | بازدید : 89 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

بارسلونا به دنبال جذب رونالدو!

یکی از پورتال های معتبر اروپایی از تصمیم بارسلونا برای انجام ترانسفر قرن خبر داد.

سایت نود دقیقه ادعا کرده کاتالان ها برای به خدمت گرفتن کریس رونالدو آماده ارائه پیشنهاد 150 میلیون یورویی

به رقیب سنتی خود هستند. این خبر بلافاصله بعد از این منتشر شد که مسی در مصاحبه ای اعلام کرد

که مشخص نیست در پایان فصل چه تصمیمی خواهد گرفت. در فصل نقل و انتقالات پاری سن ژرمن

و منچسترسیتی به دنبال جذب لیونل مسی بودند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
گالری عکس : تصاویر تمرینات امروز
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 19:41 | بازدید : 100 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

گالری عکس : تصاویر تمرینات  امروز

 

 

در این بخش تصاویر تمرینات امروز بارسلونا را برای شما آماده کرده ایم .




:: موضوعات مرتبط: تمرینات , گزارش تصویری , خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
گزارش تمرین امروز / تمرین با تمام قوا
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 17:2 | بازدید : 128 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

گزارش تمرین امروز / تمرین با تمام قوا

اختصاصی / تمرینات امروز نیز ساعاتی پیش برگزار شد .

آندرس اینیستا , جرمی متیو و رافینیا هنوز اجازه ی پزشکان برای بازی را دریافت نکرده اند

اما به منظور آماده سازی برای بازی با سویا در تمرینات شرکت کردند .

 

لوئیس انریکه امروز تمام بازیکنان تیم اول را در دسترس داشت و با آنها کار کرد .

امروز پنجشنبه تر اشتگن , پیکه , سرجیو بوسکتس , پدرو , بارترا , جوردی آلبا

, مسی , نیمار و براوو بازگشتند تا یک بار دیگر تمام اعضای تیم اصلی با هم به تمرین بپردازند .

از بارسای ب نیز امروز منیر الحدادی با سایر بازیکنان تمرین کرد .



:: موضوعات مرتبط: تمرینات , خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
"38" عددي جادويي براي پرسپوليسي ها!
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 16:41 | بازدید : 91 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

 

پرسپوليسي ها در تمام اين سال ها عدد 6 را براي کري هاي خود با هواداران استقلال به کار برده اند

اما شايد براي تان جالب باشد که عدد ديگري هم هست که براي سرخ ها جادويي است.


به گزارش "ورزش سه" طي همه اين سال‌ها هواداران پرسپوليس براي کري‌خواندن مقابل حريف‌ سنتي‌شان

عدد شيش را اعلام مي‌کردند اما جالب است بدانيد عدد ديگري هم وجود دارد که براي خيلي از هواداران پرسپوليس مي‌تواند خاطره‌انگيز باشد.

عدد 38؛ طبق آمارهای موجود همایون بهزادی سرطلایی پرسپولیسی ها پیش از دربی سال 52 که

با برتری 6 بر صفر این تیم به پایان رسید 38 روز مربی پرسپولیس بود و پس

از آن آلن راجرز روی نیمکت این تیم در دربی معروف 6 تایی ها نشست.

اما نکته بعدی در مورد این عدد به دقایق گلزنی همایون بهزادی مربوط می شود.

سرطلایی پرسپولیس که اولین هت تریک تاریخ دربی را به نام خود ثبت کرد گل های خود

را در فاصله زمانی 38 دقیقه برای این تیم به ثمر رساند، یعنی بین گل اول تا گل سوم بهزادی 38 دقیقه فاصله بود.

کمی صبر کنید! ماجرا به همین جا ختم نمی شود. دومین هت تریک کننده دربی هم 38 سال

برای این واقعه صبر کرد. ایمون زاید دومین هت تریک کننده تاریخ داربی های سرخابی

هم 38 سال بعد توانست با رکورد همایون بهزادی برابری کند.

در پایان برای این عدد جالب و جادویی سرخ ها یک نکته دیگر هم باقی می ماند؛

دقایق حضور ایمون زاید در داربی! ایمون زاید در دقیقه 55 با دستور مصطفی دنیزلی،

مربی وقت پرسپولیس وارد زمین شد و تا دقیقه 93 که سوت پایان بازی زده شد در زمین حضور داشت، یعنی 38 دقیقه!



:: موضوعات مرتبط: حرف حساب , خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار باشگاهی که برای خرید مسی کمین کرده اند
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 16:39 | بازدید : 91 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

چهار باشگاهی که برای خرید مسی کمین کرده اند

پس از آن که مسی ، ستاره بارسلونا اعلام کرد که احتمال جدا شدنش از این تیم در اینده وجود دارد،
 
حالا به نظر می رسد که شایعات شدت گرفته باشند.

مسی در مورد اینده اش با قاطعیت صحبت نکرد و طبیعی است که حرف و حدیث ها افزایش پیدا کنند.
 
حالا گمانه زنی ها در مورد گزینه های احتمالی لئو در صورت جدایی از کاتالان ها آغاز شده اند.

اینترمیلان، پاریسن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی چهار باشگاهی هستند که به لطف سران متمول
 
خود توانایی خرید این ستاره را دارند. هر کدام از آنها در سالهای اخیر سودای خرید مسی را داشته اند
 
اما همیشه تلاش هایشان ناکام بوده و به در بسته خورده است اما شاید اگر مسی چراغ سبز نشان بدهد
 
آنها تلاش های همه جانبه خود را برای این انتقال آغاز کنند.


:: موضوعات مرتبط: نقل و انتقالات , خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فابرگاس به همراه شریک زندگی خود و مسی پس از صرف ناهار
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 16:34 | بازدید : 85 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

 فابرگاس به همراه شریک زندگی خود و مسی پس از صرف ناهار

 در حالی که لیونل مسی خود را برای دیدار دوستانه با پرتغال در شهر منچستر آماده می کرد،

سسک فابرگاس با آسودگی خیال به همراه دنیلا سمان شریک زندگی خود و آنتونیا روکوزو شریک زندگی لیونل مسی،

ناهار را در رستورانی در لندن صرف کردند.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user142231/content-note/apo1g.jpg

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user142231/content-note/tr47n.jpg

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user142231/content-note/v2zky.jpg

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user142231/content-note/otxvv.jpg



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جنجالی ترین بازیکنان تاریخ فوتبال
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 16:30 | بازدید : 107 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

 جنجالی ترین بازیکنان تاریخ فوتبال

دنیای فوتبال مملو از بازیکن ها و شخصیت های مختلف است.

بازیکنانی که گاهی قدر خود را ندانستند و به خاطر جنجال های بیش از حدی که داشتند از فوتبال دور ماندند.

بالوتلی ، آدریانو، آنلکا و ... برخی از شمار زیادی از بازیکنانی هستند

که قدر خودشان را ندانستند و نتوانستند ارزشهایشان را به عرصه نمایش بگذارند.

 

 

آدریانو


۱- آدریانو


بازیکن برزیلی که زمانی عنوان بدترین بازیکن فصل سری آ را از آن خود کرده بود،

در حال حاضر بدون تیم مانده است. او مذاکراتی با تیمهای دسته دوم لیگ فرانسه انجام داده

و اخیرا به خاطر دست داشتن در حمل مواد مخدر متهم شده است. او به خاطر بی تعصبی از لیست جام جهانی ۲۰۱۰  خط خورد



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
:: برچسب‌ها: بالوتلی , آدریانو , آنلکا , جنجالی ترین , بازیکنان , تاریخ , فوتبال ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
حسرت مسی و رونالدو پایان می‌یابد؟
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 16:29 | بازدید : 78 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

حسرت مسی و رونالدو پایان می‌یابد؟

 در حالی که دو ابر قدرت دنیای فوتبال در سالیان اخیر تمام جوایز انفرادی و باشگاهی را درو کرده‌اند،

جای یک چیز همچنان خالی است. جام جهانی تنها عنوان بزرگی است که مسی و رونالدو موفق به لمس جام زرین آن نشده اند.

مسی در برزیل به این عنوان بسیار نزدیک شد اما ژرمن‌ها مانع بزرگی برای او و یارانش بودند.

آیا در روسیه که هر دو آنها بالای 30 سال سن خواهند داشت، شانسی برای از بین بردن این حسرت بزرگ وجود دارد؟

 



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
داور بازی بارسلونا و سویا تغییر کرد
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 15:7 | بازدید : 193 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

داور بازی بارسلونا و سویا تغییر کرد

 

 

به گزارش روزنامه ال موندوخوان مارتینز مونوئرا قضاوت بازی بارسلونا و سویا را بر عهده خواهد داشت .

پیش از این قرار بود کارلوس کلوس گومز این دیدار را قضاوت کند که به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند

در این دیدار حضور داشته باشد . این خبر را کمیته فنی داوران نیز تایید کرده است .

این دیدار روز شنبه ساعت 20 ( به وقت محلی ) در نوکمپ برگزار خواهد شد  .



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
:: برچسب‌ها: بارسا , سویا , بارسلونا , داور , خوان مارتینز , کارلوس کلوس گومز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
کارتون روز
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 14:54 | بازدید : 121 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

مصاحبه های اخیر لیونل مسی در مورد نامشخص بودن شرایطش در آینده نگرانی های

زیادی را برای هواداران بارسلونا به وجود آورده است . بدون شک مشکلات

اخیر وی با خاویر فائوس و نامشخص بودن اهداف آینده باشگاه در صحبت های

او بی تاثیر نبوده است . سوژه کارتون امروز اسپورت به همین موضوع اختصاص دارد . 

 

آیا مسی بارسلونا را ترک خواهد کرد ؟

بارتومئو : زوبی آیا تو در مورد آنچه که مسی گفته است نگرانی ؟

زوبی زارتا : سخت نگیر رییس ... ممکن است لئو این کار را انجام دهد اما ما فرمائلن ، داگلاس و مونتویا را داریم



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: مسی , لیونل مسی , بارسلونا , بارسا , بارتومئو , کارتون روز , زوبی زارتا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
کارتون روز:سلفی رونالدو و مسی جای بازی کردن
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 14:45 | بازدید : 229 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

مسی و رونالدو قبل از بازی پرتغال و آرژانتین با هم برخورد گرمی داشتند.و البته بازی ناموفقی را تجربه کردند.

 



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
:: برچسب‌ها: رونالدو , مسی , سلفی , کارتون روز , آرژانتین , پرتغال , لیونل مسی , کریستیانو رونالدو , کریست ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دل بوسکه: پیکه با من روراست نبود/ مجبورم به حرف‌های فابرگاس اعتماد کنم
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 14:11 | بازدید : 113 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

دل بوسکه: پیکه با من روراست نبود/ مجبورم به حرف‌های فابرگاس اعتماد کنم

ویسنته دل بوسکه در گفت‌و‌گویی با رادیو مارکا اظهار داشت:

این هفته حرف‌های زیادی درباره تعهد یا مسئولیت بازیکنان نسبت

به تیم ملی زده شد و نمی‌خواهم بیشتر از این در این باره صحبت کنم.



:: موضوعات مرتبط: گزارش بازیها , مصاحبه , حرف حساب , خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
نگاهی کوتاه به عملکرد بازیکنان بارسا در بازی های ملی دوهفته اخیر
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 13:52 | بازدید : 91 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

نگاهی کوتاه به عملکرد بازیکنان بارسا در بازی های ملی دوهفته اخیر :

 

 

در این بخش نگاهی داریم به نکات مثبت و منفی بازیکنان بارسا که در تیم های ملی خود به بازی پرداختند.



:: موضوعات مرتبط: گزارش بازیها , خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
گزارش تمرین امروز / ایوان راکیتیچ هم به تمرینات بارسلونا پیوست
سه شنبه 27 آبان 1393 ساعت 20:37 | بازدید : 136 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

گزارش تمرین امروز / ایوان راکیتیچ هم به تمرینات بارسلونا پیوست

اختصاصی / ایوان راکیتیج هافبک کروات باشگاه بارسلونا امروز به تمرینات تیم ملحق شد .

تمرینات این هفته از دیروز دوشنبه پیگیری شد که روز گذشته لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا

به تیم ملحق شد و امروز نیز ایوان راکیتیچ به تیم پیوست و با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت .



:: موضوعات مرتبط: گزارش تصویری , خبر های اختصاصی , ,
:: برچسب‌ها: ایوان راکیتیچ , لوئیس سوارز , لوئیس انریکه , ورمالن , ژاوی , داگلاس , ادریانو , ساندرو رامیرز , منیرالحدادی , سرجی سامبر , آندرس اینیستا , مارتین , مونتویا , بارسا , بارسلونا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
حضور 10 بازیکن بارسا در بازی های دوستانه ملی امشب + لیست بازی ها
سه شنبه 27 آبان 1393 ساعت 20:5 | بازدید : 123 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

حضور 10 بازیکن بارسا در بازی های دوستانه ملی امشب + لیست بازی ها

اختصاصی / دور دوم مسابقات دوستانه ملی با حضور 10 بازیکن بارسلونا امشب ادامه می یابد :

مسي، نيمار، ماسكرانو، پیکه، بوستکتس، پدرو، بارترا، جوردی آلبا، براوو و تراشتگن نمایندگان بارسلونا در این دیدارهای دوستانه هستند.



:: موضوعات مرتبط: گزارش بازیها , خبر های اختصاصی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: بازی دوستانه , آرژانتین , پرتغال , مسی , لیونل مسی , رونالدو , کریستین رونالدو , کریستیانو , کریستین , کلودیو براوو , براوو , سوارز , لوییس سوارز , اسپانیا , آلمان , جام جهانی , مارک تراشتگن , مارک , تراشتگن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
مسی: ماندن در بارسا؟ فوتبال چرخش های زیادی دارد
سه شنبه 27 آبان 1393 ساعت 17:49 | بازدید : 105 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

مسی: ماندن در بارسا؟ فوتبال چرخش های زیادی دارد

 

 

لیونل مسی ، بازیکن آرژآنتینی گفت که احتمال جدا شدنش از بارسلونا در آینده وجود دارد.



:: موضوعات مرتبط: اطلاعیه , مصاحبه , نقل و انتقالات , حرف حساب , خبر های اختصاصی , ,
:: برچسب‌ها: مسی , لیونل مسی , بارسلونا , بارسا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آخرین وضعیت مصدومان بارسلونا
سه شنبه 27 آبان 1393 ساعت 17:46 | بازدید : 102 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

آخرین وضعیت مصدومان بارسلونا

اختصاصی / یکی از بازیکنانی که به زودی دوباره در دسترس لوئیس انریکه قرار خواهد گرفت , اینیستا است .

آندرس اینیستا در بازی الکلاسیکو در تاریخ 25 اکتبر مصدوم شد . آسیب عضلاتی پای راست , او را مجبور به ترک زمین کرد . 

اینیستا احتمالا این هفته از پزشکان چراغ سبز دریافت میکند .



:: موضوعات مرتبط: اطلاعیه , خبر های اختصاصی , ,
:: برچسب‌ها: اینیستا , آندرس اینیستا , بارسلونا , جرمی متئو , ورمالن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
گلايه مسي از منتقدين به توپ طلاي جام جهاني
سه شنبه 27 آبان 1393 ساعت 17:41 | بازدید : 85 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

گلايه مسي از منتقدين به توپ طلاي جام جهاني

 

پس از اینکه مسی توپ طلای جام جهانی را دریافت کرد، بسیاری به انتخاب شدن او انتقاد کرده و مسی را شایسته این عنوان ندانستند.

در حالیکه 4 ماه از آن روز می گذرد، سرانجام مسی در مصاحبه ای اختصاصی

با روزنامه OLE در این مورد به صحبت پرداخت و منتقدین خود را زیر سوال برد.



:: موضوعات مرتبط: مصاحبه , خبر های اختصاصی , ,
:: برچسب‌ها: مسی , توپ طلا , جام جهانی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
حکایت رونالدو و مسی، جنگ مغرور با کوتوله
سه شنبه 27 آبان 1393 ساعت 17:35 | بازدید : 163 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

حکایت رونالدو و مسی، جنگ مغرور با کوتوله

 

 

تیم ملی فوتبال پرتغال در دیداری دوستانه برابر آرژانتین به میدان می رود که این دیدار به خاطر

حضور رونالدو و مسی در دو تیم از حساسیت و جذابیت زیادی برخوردار است.



:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
:: برچسب‌ها: لیونل مسی , رونالدو , آرژانتین , پرتغال , بارسلونا , رئال مادرید ,
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 4
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد